poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wardrobe inspirations.

Dawno nie było tutaj posta z serii design&dekor więc trzeba to nadrobić. Przygotowałam więc zdjęcia z pomysłami na garderobę. Moim zdaniem każda kobieta zasługuje na to by mieć swoją własna. Niestety w rzeczywistości posiadają ją tylko nieliczne. Jednak pomarzyć zawsze można, i nie oszukując każda z nas gdzieś tam myśli lub choć raz pomyślała o tym że fajnie było by mieć trochę więcej miejsca na ubrania ( bo przecież wciąż ich nam przybywa ) A skoro marzenia to nic złego , więc możemy troszeczkę pofantazjować. ;)









Wszystko fajnie , ale znając mnie to pewnie nie mogłabym nic znaleźć mając tak wielką garderobę jak na większości zdjęć . Ale gdybym miała wybierać to zdecydowanie zdjęcie numer 3. xoxo


A wam jak podobają się zdjęcia?
 Chciałybyście mieć swoją własną dużą garderobę , czy raczej nie ?
A może już macie coś na miarę garderoby ? 

26 komentarzy:

  1. Ja zawsze chciałabym mieć własną garderobę. Taką caaałą białą z różowymi dodatkami !
    Najlepsza ta przedostatnia :D
    Co powiesz na wspólna obserwację ?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! These are stunning...ah the dream wardobe ;) Love your blog <3 Would you like to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne !! < 3
    Ojj marzenie każdej dziewczyny ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te garderoby. :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim zdjęciu jest sweter moich marzeń *o*

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. i love follow each other
    follow you
    follow me back dear!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pieknie ;3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taka garderoba ! Myślę, że jeszcze trochę i zrealizuję to marzenie :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju ile ja bym dała za taką garderobę!
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the comment on my blog, im following you now via GFC, i hope you can follow backk.

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. :OI wish I could have a wardrobe like these ones! Amaizing!
    I invite you to visit my blog! NEW POST from DUSSELDORF GERMANY!

    http://themaiddiction.wordpress.com/2014/01/08/dusseldorf-leather-and-sisters/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie!!
    Już zaobserwowałam ;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Thx for your comment in my blog. your blog is grate too. I follow you

    ps: I wish i can have a closet like one of those

    comeintoourroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo, ile ja bym dała za taką cudowną garderobę;D Też najbardziej podoba mi się nr 3! :))
    Pytałaś o wspólną obserwację, więc pewnie - ja już dodałam! ;))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post ;) ojj xd chciałabym mieć taką garderobę ;)) marzenie ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie inspiracje ;d
    szukałam takich w necie przed remontem pokoju ;p teraz chyba nie mogę ich oglądać żeby mi nowe pomysły do głowy nie przychodziły ;p

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow te garderobiane inspiracje porażają <3 <3 <3
    Ehh marzeniem byłoby móc być Panią takiego cudeńka :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for the visit dear I am following you via GFC. hope you'll follow back =) http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjne zdjecia i bardzo ładny wysrój bloga :)))
      zapraszam do mnie
      fashionable-sophie.blogspot.com

      Usuń
  19. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnia garderoba cudna, ale niestety moja będzie miała tylko 11m2, więc za bardzo nie poszaleję ;) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. cud dla oczu <3333333333

    lifebynati.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo! Odkąd skończyłam 9 lat i zaczęłam interesować się moim wyglądem :P marzę o takiej garderobie!

    Zapraszam-
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje . <33
Jeśli podoba ci się mój blog to "zaobserwuj" , będzie mi bardzo miło . <3
Zostaw też link do swojego bloga na pewno wejdę, i jeśli mi się spodoba zaobserwuję. ;*